Основне призначення дорослого – допомогти дошкільнику жити власними силами, у злагоді з довкіллям й згоді із собою як активному суб’єкту життєдіяльності.Завдяки цим осередкам ми виховуємо у дошкільника творче ставлення до життя, вміння самостійно висувати елементарні гіпотези,генерувати оригінальні ідеї,нешаблонно розв’язувати проблеми, проявляти самобутність та раціоналізаторство.Все це створює простір для творчого використання різних педогогічних технологій,прояву творчості й гнучкості у підході до дитини.Це дає змогу дитині відкрити для себе світ – Природи, Культури, Людей, Власного «Я».
Співпраця школи і ДНЗ полягає у підготовці малечі до навчального процесу, продовження отримувати знання, формувати навички та вміння. Дошкільнята це один з організмів великого світу Школи. Діти повинні завжди відчувати турботу, довірливе ставлення старших, готовність допомогти, навчити. З цією метою постійно проводиться модернізація та накопичення матеріалів у осередках дошкільної групи, поліпшується матеріальна база.
В осередку трудового виховання вміщені індивідуальні папки з атрибутикою для побутової та ручної праці, самообслуговування. Для старших вихованців діє куточок чергових.
У спортивному куточку знаходяться м’ячі, скакалки, кеглі, спортивна лава, килим.
Для здорового розвитку вихованців облаштований валеологічний куточок, а для забезпечення емоційного комфорту – куточок емоцій та куточок усамітнення.
В етнографічному куточку розміщені не лише національна державна символіка, а й ляльки в національних костюмах, український національний чоловічий та жіночий одяг, предмети побуту та вжитку.
|