П`ятниця, 22.11.2024, 06:49
Смородинський навчально-виховний комплекс
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Головна » 2017 » Травень » 23 » Щоденник відкритого уроку. Українська мова
15:14
Щоденник відкритого уроку. Українська мова

Жодна велика перемога неможлива,

якщо їй не передує мала перемога над самим собою.

Л. Леонов

 

         19 травня учитель української мови та літератури (вища кваліфікаційна категорія,старший учитель) Круподер Алла Миколаївна презентувала відкритий підсумково-узагальнюючий урок для колег із української мови у 5 класі з теми «Узагальнення та систематизація знань» у формі лінгвіністичної гри. Метою уроку було поглибити, узагальнити й систематизувати знання учнів із фонетики, графіки,орфоепії,орфографії,лексикології,фразеології,будови слова, синтаксису,пунктуації;удосконалити мовні навички;розвивати пізнавальні процеси,творче мислення, чіткість мовлення;виховувати почуття згуртованості.

Нове педагогічне мислення вимагає підготовки та проведення уроків, у центрі яких має бути клас у повному складі. А вчитель за такої організації навчальної діяльності шко­лярів - невидимий диригент, який вчасно може почути кожного виконавця, помітити, підтримати, підправити його. Саме нестандартні уроки є прикладом особистісно орієнтованого стилю спілкування, який ґрунтується на довір'ї, підтримці навчальних зусиль дітей.

         Круподер Алла Миколаївна продемонструвала присутнім високу педагогічну майстерність. Це був цікавий урок-змагання між командами дівчат та хлопців. Такі уроки, як правило, проводяться наприкінці семестру (навчального року) з метою перевірки знань, умінь і навичок учнів із кількох тем.Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми. Діти достатньо були завантажені роботою (виконання 10 конкурсних завдань) і в результаті отримали радісне відчуття успіху. На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів.

Відгуки колеги

  • Специфіка уроку української мови у 5 класі, який провела Алла Миколаївна, полягала у нетрадиційному його проведенні. Це був урок - змагання між двома групами - хлопчиків і дівчаток. Нестандартна форма цього уроку сприяла перевірці бази знань учнів, вмінню висловлювати особисту думку і враховувати думки інших, почуття обов’язку і відповідальності. Для учнів було цікаво, інколи викликало труднощі справитися із завданням. Урок відповідав віковим особливостям учнів. Сприяв самовираженню учня, умінню працювати в групі та оцінювати свої знання.

Карпова Тетяна Петрівна, учитель початкових класів Смородинського НВК

 

  • Урок Алла Миколаївна провела у нестандартній формі - уроку-змагання. Це активізувало пізнавальну діяльність учнів. Адже дух змагання - запорука кращому засвоєнню навчального матеріалу. Використовуючи різноманітні форми роботи, вчитель закріпив,активізував та перевірив знання учнів з усіх вивчених розділів мови. Також Алла Миколаївна використовує в своїй роботі такий прийом як самооцінювання навчальних досягнень. Це є важливою сходинкою до формування самосуджень особистості.

 

 

Кравченко Тетяна Дмитрівна, учитель початкових класів Смородинського НВК

Переглядів: 416 | Додав: director | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Адміністратор сайту Нужненко О.В.© 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz